Intervju med Alice Winterbell

 
Letade reda på Alice Winterbell i eftermiddag och fick intervjua henne, riktigt trevlig tjej! Hennes blogg: http://jorvik.bloggo.nu/
 
1. När började du spela Star Stable?
Ca en vecka efter att det släpptes. :)

2. Hur kom det sig att du började med spelet?
Såg de gamla trailerna på YouTube och ville så gärna testa. xD

3. Varför började du blogga?
Ville ha nått att göra när man inte hade uppdrag. c:

4. Hur kom det sig att bloggen blivit så stor som den är idag?
Några läser den kanske för serier och filmer ja gör. c:

5. Heter du Alice i riktiga livet?
Nix. :)

6. Hur gammal är du? Både i SSO och riktiga livet?
I SSO och IRL är jag 15. :)

7. Fäster du dig vid dina hästar? Med tanke på att du säljer vissa ibland.
Klart jag gör. c:  Men i början sålde jag mest för att testa olika saker pga att jag var testryttare.

8. Om du fick välja en häst att ha kvar av dina, vem skulle du välja?
Airrider utan tvekan!

9. Under din tid här på Star Stable, vilken har varit din favorit uppdatering?
När man typ fick bli testryttare, eller ja när häst funktionen släpptes för en. :3

10. Läser du många bloggar? Och isåfall, kan jag få några exempel?
Jag läser mest: Jorvik-lovers.bloggo.nu och flowerbellstarstable.blogg.se.

11. Hur mycket tid lägger du ner på Star Stable och din blogg varje dag?
Flera timmar. o.o

12. Och till den sista frågan. Sover du med strumpor?
Hm..... Det var en svår fråga! o.o Jag tror jag brände mina förra året! :D
 
 
Tack för intervjun Alice!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback