Lassies andra tävling

Åkte som sagt till östra Jorvik i morse och tävlade med Lassie. Först ryktade jag henne i stallet, kanske 04.30, EHE. Ledde sedan in henne i transporten vid ca 05.30.
 
Vi kom fram vid ca 08.00, ledde in henne i ridhuset vid 09.30, och började värma upp henne.
Hon var väldigt nervös och skuttade runt lite, men fick henne sedan att gå väldigt fint.
Vi var sista startande och sedan var det då vår tur.
Fattade sedan galopp, och styrde henne mot första hindret, vi tog det bra.
Fortsatte sedan mot de andra och tog de lika bra.
...Dock rev vi sista hindret.
Jag var nöjd ändå och skrittade ut från banan sedan.
Men vi kom 2a, hennes första rosett i en tävling! Gud så duktig hon var, jag är supernöjd och jättestolt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback