Mina planer för dagen

Ja ni.. Idag så ska jag lvla Lassie, hon blir lvl 13 idag. :) Har ju skippat torsdagen och fredagen med tävlingar då jag inte hade tid.. :/ Sedan ska jag träna terräng med Misty, Storm kommer igång till måndagen. Jag ska ju SJÄLVKLART blogga också, och göra klart en bloggdesign och sedan göra 2 st till... :) Jag ska åka och tävla LD och LC med Lassie på eftermiddagen också. Delta i championat också ska jag göra, jag SKA HA mitt förbaskade silver i VDC idag. :c Btw, imorgon fyller jag år, men det kommer bli bra uppdatering imorgon om det inte åskar. Vad jag sett och hört ska det åska här HELA DAGEN imorgon, och då måste vi dra ut modemet, routern, TVn, datorerna, telefonerna, ja allting. ;) Eftersom blixten slått ner nära oss och förstört modemet = inget internet. :3 Senast sa jag till mamma och pappa att dra ut modemet och allting, men fyfan vilken jävla smäll det kom, och poof, så dog internet. ;) Jaja, jordfelbrytaren gjorde något shit också. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback