Planer, planer å planer med Lassie

Två LC tävlingar med Lassie nästa vecka, sjukt kul!! Vi ska åka till östra Jorvik på tisdag och tävla första klassen där. Sedan på fredagen ska jag åka upp till norra Jorvik och deras sjukt fina ridhus och tävla en klass där. På lördagen är det LB debut i södra Jorvik, inomhus. Ska bli jättekul, och jag hoppas verkligen att vi kvalar oss till LB. I sommar kommer vi tävla en massa i LD och LC, och om vi kvalar oss till LB, deltar vi i det med. Vi kommer antagligen kvala till LA senare i sommar, ifall vi lyckas i LB såklart. ;) Jag å Lassie kommer alltså ha fullt upp hela sommaren, och vi kommer alltså komma väldigt nära varandra när vi reser runt över hela Jorvik för att tävla. Självklart kommer jag vara hemma mycket också, men jag kanske får be Tyra eller Judy ta hand om Storm, Misty och Äpplet. Men jag tror inte det. Aja, taggar VÄLDIGT MYCKET JUST NU. Ska bli så roligt, och Lassie är redan superduktig! Tror hon kommer gå långt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback