Nytt championat i Valedale! v18

Hejsan!
Ett nytt roligt championat har öppnat i Valedale!

Nytt championat:
- Ännu ett roligt championat har öppnats på Jorvik! Denna gången är det Valedales tur att hålla i den utmanande tävlingen!
 
Valedales roliga championat!

Nya kläder:
-Nya kläder finns nu i druid-shoppen och i Star-shoppen i Valedale!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Jag. Är. Besviken. Jag hade hoppats på nya hästar också, det var det enda som jag verkligen ville skulle komma.. Visst, jag gillar championat, men jag är TVUNGEN att få minst ett guld, ett silver och ett brons i Valedales championat. Jag är tävlingsmänniska, och jag vill ha en samling av rosetter, alltså dessa tre medaljer från vardera championat. :) Och nu saknar jag bara de tre i VD, sååå... Har inte hunnit kolla på kläderna heller, eftersom servern är stängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback