Ydris behöver hjälp! v19

Hej allihopa!
Nya spännande uppdrag och ny utrustning är nytt i dagens uppdatering!

Nya uppdrag:
- Trollkarlen Ydris som håller till uppe på Nilmers högland, behöver din hjälp... Rid dit och se vad han vill!
 
Vad är det som Ydris behöver hjälp med?

Ny utrustning:
- Ny utrustning till din häst finns i Moorland, Fort Pinta och Stallet Gyllenbladet!
 
Fallna stjärnor:
- Fler stjärnor finns nu att hitta på Everwindfälten och på De gyllene fälten!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Sådär uppdatering. Hoppades VERKLIGEN på nya hästraser, men nehepp. Vet inget mer om uppdateringen förutom det som står ovan. När jag kommer hem så ska Siri och jag göra uppdragen tillsammans och kolla på utrustningen. :) Kul med nya stjärnor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback