Beundrad med Skördebygdens fiske!

Blev ju beundrad med fisket idag! Då var det dags för den sista, och den största utmaningen. Att fiska Mördarsiken. Jag fick faktiskt upp den på första försöket, så det var ju inte så svårt. Tror jag fått det med alla legendariska fiskar här, haha.
Jag fick en vacker platinamedalj eller vad det nu stod, så nu är jag glad att fisket är över igen! Känns superskönt att vara klar, kommer nog inte fiska på ett bra tag nu tror jag. Annars var fisket helt okej, gillar att det gick så jäkla snabbt, mindre än två veckor ju!

Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

jippie i morron blir det Mördarsiken :/
Asså jag blir alltid skrämd när man kollar i ryggan på fisken och vad ser man..
ett rött stort öga som stirrar på en ondsint xD

2013-12-05 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback