En helt ny Anna

Igår bar det av till Fiskebyn tillsammans med Amanda och EM, det var dags för en förändring för min del! Jag har länge funderat på att färga håret vinrött, dels för att det är otroligt snyggt och dels för att nu när det är höst så passar det bättre. En annan anledning till att jag färgade håret vinrött är för att i stort sett alla har platinablont hår i SSO nu, och det är inget kul. Hellre vara unik än en i mängden.
 
Testade även på en ny sminkning, och den passar både mig och håret jättebra! Har sett andra som har likadant ansikte som mig, som har haft detta sminket, och det har verkligen inte varit snyggt alls. Men till mörka hårfärger är det helt perfekt.
 
Är supernöjd över att jag gjorde detta, trivs i det jättebra, och nästan ingen ser ut såhär, så ja, jag kommer se ut såhär ett bra tag framöver, som det ser ut som just nu! :D

Kommentarer
Postat av: Anastasia Eastforest

har också de håret o sminket. :3 lite svårt att matcha är de haha.. men ja. Nöjd med de.

Svar: YÄÄ, high five Sia!!
Anna Waterdawn

2013-11-03 @ 14:17:38
URL: http://silverforestriders.bloggo.nu
Postat av: zoey Bluenose

Du var mkt finare i det andra håret :]

2013-11-03 @ 15:45:20
Postat av: Sofia Turtlebear

MÄ...
Jag har det långa platina blonda håret och det sminket sedan månader tillbaka, e det fult ;_;

Svar: Haha nejdå, jag tycker bara det är lite uttjatat nu :)
Anna Waterdawn

2013-11-03 @ 16:18:28
URL: http://turtlebear.bloggo.nu/
Postat av: Sylvie Yellowstone

Supersnyggt, platinablont hår är lite uttjatat imo :-D Du har finaste sminket också haha!

Svar: Ohja, jag är hur nöjd som helst! :D
Anna Waterdawn

2013-11-03 @ 16:19:04
URL: http://yellowstone.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart finns sminket`?

Svar: GÅD!
Anna Waterdawn

2013-11-03 @ 20:03:11
Postat av: Reg

Jag har haft exakt samma frisyr och smink, du blev fin i det! :D Dock har jag bytt till det svarta håret nu då jag tycker det är lättast att matcha :)

Svar: Ja det är jättefint! :) Haha ja, svart är ju en färg som är väldigt lätt att matcha ;)
Anna Waterdawn

2013-11-04 @ 01:55:35
URL: http://www.eastwright.blogg.se
Postat av: Tindra Silverheart

Håller med, alla har platinablont hår(ok jag har oxå blont hår men ska byta snart). Det är jobbigt med alla platinor :( Alla ser ut som tvillingar. Det e lixom... Läskigt ;_; Ska nog skaffa dreads eftersom nästan ingen verkar ha det 8D

2013-11-04 @ 18:27:17
URL: http://tinnisostars.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback