Jorvikstallets Championat - Tider

Sen i onsdags förra veckan har jag samlat på mig championattiderna till Jorvikstallets Championat. Måste även tacka mina fina vänner som hjälpt mig lite grann när jag inte vart inne! 
 
Här har ni då tiderna, och jag hoppas det hjälper er lite! :D (Om ni vill kopiera tiderna till eran blogg så fråga gärna mig först, och länka mig i inlägget. Vill inte att folk tar cred för mitt "arbete" nämligen!)
 
♥ Måndag: 17.30
 

♥ Tisdag: 17.30

 

♥ Onsdag: 17.30

 

♥ Torsdag: 17.30

 

♥ Fredag: 17.30

 

♥ Lördag: 10.30 & 15.30 & 19.30

 

♥ Söndag: 10.30 & 15.30 & 19.30


Kommentarer
Postat av: Zoey Bluenose

Man behöver juh nt länka dig, eftersom det kanske finns flera än du som själv också skrivit ner tiderna ;D

Svar: Jo, om ni ser det på min blogg och tar det härifrån så ska jag ha en länk annars får man inte ta något av mig :-)
Anna Waterdawn

2013-11-28 @ 16:29:36
Postat av: Rose Skyfield

Jag lånar tiderna, men jag ger dig en feet länk i inlägget och skriver all cred till dig :) ♥

Svar: Jadå. Tack så mycket! :-)
Anna Waterdawn

2013-11-28 @ 16:59:18
URL: http://skyfield.blogg.se
Postat av: Evelina Silverknight

Hey, jag kopierar dina tider och länkar och skriver även att det är du som har tagit fram dessa :)

Svar: Jadå, lugnt! :)
Anna Waterdawn

2013-12-03 @ 15:22:28
URL: http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback