Köpa hästar för JS?

Igår funderade jag på hur det skulle vara om man kunde köpa hästar för JS. Först kändes det som en bra idé, men sedan ångrade jag mig. Om vi skulle köpa hästar för JS så skulle det troligtvis bli svårare att få tag i JS och man skulle nog kunna köpa JS på hemsidan. Star Coins kan man inte få tag i varje dag i spelet, men det kan man med JS. Jag tror att de hade höjt priset på alla kläder och all utrustning i JS valuta.
 
Det hade faktiskt inte varit bra. SSO hade nog inte tjänat lika mycket, och om de inte får pengar så kan de inte ha något spel, ellerhur? Jag vet att det finns många som vill kumma köpa hästar för JS, men om man tänker steget längre, så var det inte en så bra idé som man trodde..

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag skulle kunna tänka mig om man kunde köpa åtminstonde ponnyerna på ponnypråmen för JS isf. Det är ju ändå på non-SR-område, dit kan väl alla komma, right? I så fall kunde ju alla spelare få chansen att köpa en häst även om de verkligen inte har råd. Man tänker ju inte alltid på att det faktiskt finns de som knappt har råd med mat för dagen även här i Sverige, som kanske glömmer bort sig i datorernas förlovade land då de väl får chansen. (Nu finns det ju iofs även hästar uppe i Fort Pinta kom jag på nu, men eftersom ponnyerna är mycket långsammare, samt billigare... nä, jag venne.)

Dock så finns det ju överlag mer nackdelar än fördelar för SSO självt om de skulle börja sälja hästar för JS, menmen...

2013-11-26 @ 17:00:46
URL: http://monokerus.se/
Postat av: Alexandra Mistdawn

tror heller inte det skulle bli kul om man kunde köpa för js..

2013-11-26 @ 17:10:41
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Alicia Starnight

Vissa hästar som kostar max 450 sc skulle kunna köpas för JS. 10k då isåfall och 10k skulle fortfarande vara max. Annars skulle det bli inflation.

2013-11-26 @ 17:55:44
URL: http://aliciastarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback