Kvällssysslor

Varit inne nu på kvällen och gjort loppen i SB, stallsysslorna i JS och blåa uppdragen med Jorvikstallet, Jarlaheim och G.E.D. Har kollat på The Hunger Games för typ elfte gången, så den ska jag fortsätta på imorgon. Vill inte kolla på Swefilmer eftersom ljudet dör vid ett tillfälle, så jag letar upp min egna DVD IRL! :) Så jag ska kolla på The Walking Dead istället!
 
Redigerade Misty i piaff tidigare ikväll, blev riktigt bra för att vara andra gången tycker jag, och jag är nöjd med resultatet! :D Finns lite småfix, såsom ryttarens huvud, sits och sedan vill jag inte att hästen är så lång i kroppen. Men det ska jag jobba på tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Stella Flowernight

Fin bild :)
Hur gör du att det blir en sol som lyser??

Svar: Tack! Använder mig utav 'linsöverstrålning'! :-)
Anna Waterdawn

2013-11-13 @ 06:54:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback