Och så skulle man fiska igen

Jag måste ändå erkänna att fisket i Skördebygden är ganska mysigt. Fisket i GÅD kändes som ren tortyr enligt mig, troligtvis eftersom det var så snålt med XP. I Skördebygden har jag bara två dagar kvar att fiska, och sedan är jag på den sista legendariska fisken. (Tror jag?) Det har bara tagit runt två veckor att göra allt detta, så det har faktiskt gått otroligt snabbt, förvånansvärt nog.
 
Ska iallafall in i Vinterryttaren och fota till header, den jag gjorde igår blev för somrig, och jag själv är inte tillräckligt duktig för att redigera dit snö, så att fota i VR är väl det enda alternativet! :-)

Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

vinterryttaren?
i morron kommer jag bli gillad och då blir jag i level 15 :D

2013-11-24 @ 12:07:02
URL: http://thundersmash.blogg.se
Postat av: Bianca moutainbell

anna din vän Amanda lightfield är elak mot nån som heter emelie friendlake :/

Svar: Tror jag inte :-D
Anna Waterdawn

2013-11-24 @ 12:43:00
Postat av: Bianca moutainbell

jo anna kolla här själv http://jorwik.bloggo.nu/

2013-11-24 @ 16:58:12
Postat av: Sluta gå emot Emilie

-.- Hon är taskig mot Emeilie, hon samlar typ ihop massa och gör så alla hatar henne. Men du ska veta, hon har massa på sin sida oxå, ni tjänar inget på att göra så här. Bara för ni kanske har lite högre läsarsiffror och kanske är en hel del igen kända så ska ni inte tro att ni kan göra vadsomhelst och fortfarande tro att folk alltid kommer gilla er. Ni tror fel. Många vet om att Amanda har snackat skit om henne också.


Lägg av

Svar: För det första. Om du ska komma hit och falskt anklaga mig på MIN blogg, så kan du lämna den direkt! För det andra, jag har inte gjort ett skit, och det har inte Manda heller för den delen. Jag bloggar inte ens längre, och jag har då ALDRIG sett mig själv som bättre än andra bara för att jag hade runtom 280 läsare varje dag. För det tredje, du behöver inte anklaga en av mina bästa vänner heller, hon har inte gjort något alls för den delen. Och lilla gumman, du är aldrig anonym om du nu försöker vara det, för jag har din IP. :)
Anna Waterdawn

2014-01-22 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback