Ponnyer

Nu på senaste tiden har det väl varit lite extra snack om ponnyerna. Jag tänkte att jag skulle få säga min åsikt om dom, och detta är mestadels bara positiva saker! :) Jag tycker verkligen ponnyerna är fantastiska. Jag gillar allihopa, och tycker dom är supersöta och jättebra gjorda. Det är ändå ganska bra att de inte är lika snabba som de "vanliga" hästarna, det hade bara sett konstigt ut, eller vad säger ni? ;)
 
Folk har pratat om ponnychampionat och visst det är en bra idé, men istället för att lägga arbete på fler championat kanske man kan göra ponnygrupper istället? Alltså om man tänker tävla MLC med sin ponny så hamnar man i en grupp med massa andra ponnyer, själv tycker jag att det hade vart bättre! :)
 
Annars, superbra gjorda, jättesöta, liknar verkligen ponnyer, och ja, de är helt enkelt perfekt gjorda enligt min åsikt! Äger själv tre stycken ponnyer, och har inga planer på att sälja dom! :D
 
Vad tycker ni om ponnyerna?

Kommentarer
Postat av: Elvira Moonbaker

Jag skulle bara säga,DE ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!

2013-11-01 @ 22:59:34
URL: http://juvla.nicke.dk
Postat av: Siri

Det har ju börjat bli lite ponnyryttare vs 'vanliga' ryttare bland bloggare, om du märkt. Ett par stycken som äger 2-3 ponnys och avgudar dem och har "PONNYS ÄGEEEER" attityden, och så har vi då de andra som ser det negativa hos ponnysar; deras stora hovar, långsamheten.

Det är väl kul att ponnysarna hamnar mer i rampljuset igen nu när folk inte satsar lika hårt på championat, men jag vill inte att det ska bli stora sprickor mellan ponnyryttare och ponnyhatare.

Själv älskar jag mina 2 småttingar även om de bara används till dagliga i Jorvikstallet och Jarlaheim eftersom det är en pain in the ass att springa över hela Jorvik med en level 1 ponny.

2013-11-02 @ 00:06:50
URL: http://moonbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback