Samling komplett, once again

Fick både silver & guld i JSC igår och min samling är komplett igen, så jag kan ta det lugnt. Man kan väl säga att jag blev väldigt lättad, då mitt tålamod brister ganska ofta! (Redan första dagen JSC kom faktiskt..)
 
Men vad tyckte jag då om championatet? Jag tyckte det var roligt. Lite nya hinder och annan miljö än i Silverglade såklart. Hade förväntat mig att få höbalar & stockar rullandes över mig, men de kom inga svåra hinder. De närmsta var väl de galopperande ryttarna i paddocken på Paddockön, men jag tyckte de var ganska lätta att undvika.
 
Jag kan alla nuvarande genvägar såvitt jag vet, och om man inte tar dom så sackar man efter ganska rejält. Mycket skarpa svängar, inte så kluriga vägar, men när man ser flera kontroller som man kan rida igenom så blir det lite jobbigt. (Själv fick jag mindf*ck första gången.)
 
Vad tycker ni om det nya championatet? Var det bra? Var det dåligt? Tråkigt eller roligt?

Kommentarer
Postat av: Stella flowernight

Jag tycker det nya championatet är jätte roligt :D

2013-11-25 @ 15:09:19
URL: http://stellaflowernight.blogg.se
Postat av: Alessandra Kinglord

hej anna skulle du kunna lägga ut bilder på dina bästa tävlings kläder och vart du köpt dom skulle hjälpa ny börjare i champ som mig jag har typ bara tävlat en gång

2013-11-26 @ 12:44:16
URL: http://jorviknew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback