Svämmar över av lycka

Dagens uppdatering var superbra, ännu mer fiske, men det kommer gå fem gånger så snabbt nu. Tack så mycket för det haha. Fiskekläderna var OTROLIGT snygga, speciellt västarna och t-shirtsen. Kollade även på de nya frisyrerna först av allt, och det var en lång, platt frisyr. Den var inte så jättesnygg på huvudet, eftersom det såg så nertryckt ut. Den andra frisyren var såå fin! Vågigt långt hår, och det påminner lite om mitt IRL hår, har dock lite kortare. Köpte den frisyren i platinablont (kunde inte låta bli..), så jag tycker min karaktär är ännu mer lik mig nu! :D
 
Inte nog om det.. Jag köpte biljetter till Catching Fire idag också. Ska se det på premiärdagen nästa vecka (onsdag) vid 17.50! Längtar så otroligt mycket, och är så sjukt glad nu!

Kommentarer
Postat av: Nikki Westlake

WÄÄÄÄHH vill också ha biljetter diiiit >.< Måste köpa NUNUNU

Svar: KÖP NUNUNU
Anna Waterdawn

2013-11-13 @ 18:33:22
Postat av: Elvira Moonbaker

Du passar jätte bra ju!

Svar: Åh tack :)
Anna Waterdawn

2013-11-13 @ 20:02:16
URL: http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: Anonym

Har sett dig på inösta irl. :) du liknar dig själv irl på ett bra sätt

2013-11-14 @ 14:20:59
Postat av: Felicia Greenhill

Ska se CF på fredag, längtar så ASDGFGHJKLÖÄ MYCKET :DDDDDDD!!!!1

2013-11-14 @ 17:36:32
URL: http://feliciagreenhill.blogg.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Ska också se Catching Fire! Längtar sååååå mycket! The Hunger games är otroligt bra.

2013-11-14 @ 18:27:22
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback