Vänförfrågningar

För inte så länge sedan blev allas vänlistor utökade så vi kunde ha 100 vänner, bra idé eller vad säger ni? Jag hade 40 vänner innan och märkte det direkt eftersom jag fick flera vänförfrågningar när jag loggade in. Men det var inte det jag tänkte prata om.
 
Det jag tänkte prata om är när folk spammar med vänförfrågningar.. Det har blivit mycket mer nu då vi fått en utökad vänlista, nej jag klagar inte på det, utan jag klagar på att folk varenda dag ska spamma mig och många fler med vänförfrågningar.
 
Varje dag får jag flera vänförfrågningar av samma personer, flera gånger i rad. Jag förstår att vissa av dom kanske ser upp till en och tycker att man bloggar bra, men jag tycker ändå att det är jobbigt att man inte kan gå någonstans utan att man faktiskt blir spammad med vänförfrågningar.
 
Jag tycker ändå att man kan skicka bara en väninbjudan om man är så tvungen, om denne personen inte accepterar, så släpp det. Att spamma hjälper inte alls, det minskar bara chansen att faktiskt få bli vän med personen. Man kan aldrig tvinga någon att bli vän med en.
 
Arkivbild

Kommentarer
Postat av: Carina Flowerlake

Ja .. För du tog ju bort mig som vän ... :'(

2013-11-08 @ 17:16:14
URL: http://therider.bloggo.nu
Postat av: Zoe Deerdawn

Det är så störande när folk ska spamma!
Idag var det en tjej som frågade mig gång på gång, alltså ett nej är ett nej liksom!

Blir bara vn med dom jag som typ lärt känna :')

2013-11-08 @ 20:15:04
Postat av: Sabina Southpaw

Jag hade gärna blivit vän med dig skulle varit coolt❤️

2013-11-08 @ 20:21:59
Postat av: Lova Starstar

usch usch. Vissa "tvingar" faktiskt en, har hänt flera gånger för mig. Nej betyder nej

2013-11-09 @ 13:07:08
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Hanna Lightbear

Håller med helt, även detta händer ju med ridklubbsinbjudan vilken är sjukt jobbigt. :)

2013-11-10 @ 15:46:15
URL: http://lightbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback