Andalusier och stall-utrymme! v41

Hejsan!
Andalusier har kommit till ön och antalet stallplatser i ditt hemstall har ökat i denna veckas uppdatering!

Nya hästar:
- Dessa tre vackra Andalusier har kommit till Vingården! Rid dit och kolla in dem! För att kunna köpa en Andalusier så måste du ha nått upp till level 8.
 
Vackra andalusier!

Stall-utrymme:
- Vi har ökat antalet stallplatser och du kan nu ha totalt 10 hästar i din ägo, 9 i hemstallet samt den man rider på för tillfället!

Kommer snart:
- Vi jobbar också på en ny funktion som går under arbetsnamnet Hästön. Tanken är att ni i framtiden ska kunna släppa ut era hästar på bete på den fina ön Hästön. Där kommer de få en välbehövlig semester och när du vill hämta tillbaka dem kommer de vara fräschare än någonsin! Du kommer också att kunna äga så många hästar som du vill och aldrig behöva sälja en häst för att de inte får plats i ditt hemstall! Det kan vara mycket jobb att ta hand om 10 hästar och vad passar inte bättre än att låta de hästar du inte rider så ofta åka på en härlig semester?!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Jag dör. Jag flippar ur. Och jag dör igen. ANDALUSIERNA HAR KOMMIT!!! Seriöst, jag gråter nästan så glad jag är. Min älskade Silversong, blir ÄNTLIGEN min i eftermiddag, och jag kommer hem tidigare! Kan det bli bättre?! Stallutrymmet och hästön & de var riktigt bra också, 10/10 på detta SSO, bästa uppdateringen på länge!

Kommentarer
Postat av: Frida Silverfield

Cant even begin to describe the excitement! *-*
Håller med! Bästa uppdateringen på länge! :D

Svar: Jag har inga ord över hur glad jag är HAHAH :(
Anna Waterdawn

2013-10-09 @ 11:39:47
URL: http://silversong.blogg.se
Postat av: Nele Shorthaven

Dissar hästen tror jag det kommer aldrig ju (tumme ned)

2013-10-09 @ 17:04:22
Postat av: Zoe Yellowtree

värsta uppdateringen någonsin
jag gillar INTE när det handlar BARA om saker som kostar star coins eftersom jag har 0

2013-10-09 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback