Beundrad med Åskviggen!

Imorse blev jag beundrad med Åskviggens Cirkel! Inga mer sprickor nu, så otroligt jäkla skönt! :D
Behövde bara göra tre sprickor idag, sedan lämnade jag in dom och sedan bar det av till Alex i Silvergladebyn.
Nu är jag alltså klar med huvuduppdragen för denna gången. Det är skönt att ha gjort klart det och när Skördebygden öppnar kommer det troligtvis mer huvuduppdrag, och massa andra roliga uppdrag. Ska bli så otroligt kul!
 
Men jag undrar vad som händer härnäst? Kommer vi få bekanta oss med Månens och Blixtens Stjärnans Cirkel sen? (Om det nu heter så.)

Kommentarer
Postat av: nellie

grattis anna :D

Svar: Tackar! :)
Anna Waterdawn

2013-10-19 @ 16:09:22
Postat av: Quinn Seastar

Hej, undrar hur du gör dina bloggdesigner. Vill gärna lära mig det!

Svar: Väldigt svårt att förklara, så kan tyvärr inte göra det i en kommentar! :)
Anna Waterdawn

2013-10-19 @ 16:32:30
Postat av: Quinn Seastar

Okej, tack ändå!

Skulle du kunna skriva ett inlägg kanske? :)

Svar: Jo, vi får se!
Anna Waterdawn

2013-10-19 @ 18:46:17
Postat av: Alessandra kinglord

Menar du inte stjärnan och månes för åskvigen är blixten

Svar: Oj, jo tack! :)
Anna Waterdawn

2013-10-19 @ 19:56:32
URL: http://jorviknew.bloggo.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback