Beundrad med fisket!

Idag när jag var inne och stängde sprickor och fiskade, så hade jag nyss grävt efter mask på stranden i Moorland, och när jag lämnade in det stod det att jag var beundrad med fisket! Jag visste att det var snart, men jag trodde jag skulle bli det på torsdag eller något. Jag var inte beredd alls på det och hade inte bandicam uppe, hehe! :$
 
Känns så skönt att vara klar med ännu en fraktion. Även fast jag tänker fortsätta fiska, måste ha pengarna ju! Annars så har jag bara Solens och Åskviggens Cirkel kvar, bara två fraktioner. Solens Cirkel är jag populär med, och jag kan inte göra något mer där just nu, och Åskviggens Cirkel är jag snart beundrad med, saknar 1190 poäng där! Ska bli skönt att slippa stänga sprickor sen..
 
Hur många fraktioner har ni kvar att bli beundrad i?! Jag har två! :D

Kommentarer
Postat av: Kate Mistwood

Jag har 3 :'3

2013-10-08 @ 19:43:25
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Camila Bluebear

2 med :D

2013-10-08 @ 20:54:31
Postat av: saben

Jag har 3 kvar, åskviggen, solens och fisket :D

2013-10-09 @ 09:39:55
Postat av: Lova was here

Jag har typ... 3 4? hm.. 4

åc sc fisket obset c':

2013-10-09 @ 12:18:40
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Matilda Greenstone

Jag har Åskviggens och Solens cirkel som du samt fisket och A.A.E. Alltså 4. Men AAE blir jag beundrad med om några dagar då jag var så lat och bara orkade till populär när de kom hahah ^^

2013-10-09 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback