De tre andalusierna

Onsdagsuppdateringen var FANTASTISK denna veckan. Vi fick tre andalusiers till Vingården, och fick även veta att det kommer komma en så kallad "Hästö", där vi kommer kunna släppa våra hästar på bete, och ha oändligt med hästar! Men nog om det. I detta inlägget tänkte jag visa er de tre andalusierna, och skriva vad jag tycker om dom.
 
Jag blev lite besviken över att de är PRECIS som friesrarna, fast utan hovskägg och annan färg. Jag hade tänkt mig en liiite mindre, tunnare häst, men ändå muskulös. Men de har gjort ett bra jobb ändå, och man kan inte begära allt!
Den bruna andalusiern. Den var fin och ganska billig, men jag gillar INTE att den har två små vita strumpor på bakbenen. Jag ogillar det ganska mycket, och det ser verkligen inte bra ut. Benen är svarta, och övergången från brun till svart ser inte heller bra ut. Detta är en häst jag skulle kunna köpa, MEN just nu är det inget för mig. Den liknar andra typer av arbetshästar i andra mantyper, det gillas!
Den skimmelfärgade andalusiern. Den är riktigt fin, men det skriker frieser om den i mina ögon, när den har denna manen. Den är även ganska dyr, men som sagt, FIN är den. Dock är hovarna lite mörka, men jag gissar väl på att det är en smaksak! :)
Gråskimmeln! Så OTROLIGT fantastiskt fin. Helt klart den finaste, underbart vacker! Den är absolut värd sitt pris, och jag finner inga fel i denna, den är bara helt klart finaste av dessa tre!

Kommentarer
Postat av: Alicia Yellowstorm♥

Håller helt klart med dig Anna! :)Den gråa är underbar!<3 ♥

2013-10-11 @ 20:48:42
Postat av: Zoey Bluenose

Den gråa är ju fulast av alla ,, den bruna är perfekt och den är jätte gullig, men jaja alla tycker vi olika :D

2013-10-12 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback