Det närmar sig med stormsteg...

Igår kom det nya saker till bron vid Nilmers Högland. Bland annat några säckar och någon typ av bulldozer. De har även satt en bom framför bron, och ett stoptecken. Så det betyder att bron inte är färdig och att den håller på att byggas/ska börja byggas!
 
Själv tror jag att det är VI som kommer få bygga bron. Jag hoppas innerligt det också, det hade vart så mycket roligare! Men jag vill verkligen inte ha uppdrag där man måste sova över, vill inte slösa SC men jag vill ju in.. Men det blir nog suuuper!
 
Hur tror ni att vi kommer få komma in då? :D

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Nä, om det blir ett sånt där "nejmen betongen är färdig i morgon, kom tillbaka då", då blir jag tokig. Nu har vi liksom väntat länge nog, vi vill ju bara få utforska det fantastiska området :P

2013-10-10 @ 18:52:43
URL: http://monokerus.se/
Postat av: Anonym

När GÅD öppnade fick man ju smida en nyckel, och om man låser upp GÅD nu får man vänta till nästa dag efter att man smitt den. När GÅD kom ville ju alla in dit och hade säkert blivit assura om det visat sig att man måste vänta eftersom man inte kunde sova över, så då gjorde de väl något slags undantab xD Min gissning är iaf att det förr eller senare blir ett "vänta till TYGLARNA HÄNGET UTANFÖRi morgon"-uppdrag för att låsa upp Skördebygderna, men huruvida vi som låser upp det först också måste vänta/sova över återstår att se. :)

2013-10-10 @ 18:57:59
Postat av: ^ ROSE GREENHILL ^

Wops igga tyglarna-saken, min mobil som jag skriver det på fick ett psykbryt så namnet försvann och det klistrades in XP

2013-10-10 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback