Dölja andra spelare

Någonting jag verkligen vill ha i spelet just nu, är att vi ska kunna dölja andra spelare i inställningarna på mobiltelefonen i SSO. När man gör nya uppdrag (Som idag då bron börjas lagas) så kanske man vill fota fina bilder till sin blogg, men man kan knappt se någonting då det står en jäkla massa personer i vägen. Hur kul är det på en skala på 1 till 10 att fota när man ändå knappt ser vad man gör själv?
 
Det kommer bli så otroligt jobbigt när Skördebygden väl öppnar. Det kommer finnas folk vart man än går, vart man än är och man kommer inte kunna få några bra bilder alls då folk står i vägen. Detta förstör inte bara för oss bloggare som vill visa bilder, utan även för alla som verkligen vill uppleva spelet på ett så bra sätt som möjligt. Men det blir ju verkligen inte lätt då man inte ser någonting.
 
Jag vet inte hur många gånger jag nämnt att man inte kommer kunna se något, men jag kommer störa mig något otroligt på detta, och en dölja andra spelare-funktion är bra på fler sätt än att dölja spelare under uppdrag. Man kan dölja spelare under championat, för de finns de personer som blir stressade av att se folk i vägen då, och istället för att ignorera dom kan man bara dölja dom.
 
Jag hade blivit väldigt glad ifall det kom en dölja andra spelare-funktion nästa vecka, stort plus på det isåfall. ^^
 
Arkivbild

Kommentarer
Postat av: Lily

Kan man dölja spelare under chamP? jag ingorerar under champ..

Svar: Nej, men om du läst riktigt hade du förstått! :)
Anna Waterdawn

2013-10-16 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback