Hårförlängning var det ja

Igår när jag snackade med Manda (Hon har ett viktigt inlägg att sprida!), Lily, Luc och Alli, fick de plötsligt för sig att jag var tvungen att byta frisyr, eller ja, inte Lily, men de andra tre. De hade faktiskt riktigt bra skäl till att jag inte fick behålla min korta page, så det bar av till Silvergladebyn där frisören fixade hårförlängningar åt mig.
 
Jag har ju haft denna frisyren förut, så jag trivs redan i den. Dessutom har jag ju haft den korta frisyren ganska länge, så det kanske var bra med en förändring? Detta blev iallafall resultatet, och jag är nöjd. Det får nog se ut såhär ett tag, om jag inte hittar någon annan snygg, platinablond frisyr i Skördebygden sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback