Jag är efterbliven

Läs på egen risk. Jag varnade er. Iallafall, hej på er! Idag har jag vart hemma större delen av dagen då jag åkte hem från skolan i förmiddags då jag inte mådde bra. Men jag hade ingen ork att blogga förens nu, så ja.. That's it.
 
Haha nejmen, jag blev ju beundrad med fisket för ett tag sedan, och jag tänkte inte på att jag skulle få uppdrag, men sedan när en i klubben pratade om att hon fick uppdrag från honom som populär ringde det en klocka i mitt huvud, jag hade ju inte gjort uppdraget man får som beundrad! Så jag tog med mig Storm och rusade bort till Mr K Trout som berättade att jag skulle försöka fiska upp "Mr Evil". Belöningen för detta var 500 JS och en medalj, så det tackar man inte nej till!
Jag sprang till hans gamla fiskestuga, och där väntade en överraskning på mig, nämligen en...
...HAJ!! Åh hajar är såå söta! (Känns bara som det är jag som tycker det, men jag är ju lite udda..) Jag tror att detta kanske kan vara hajen som nästan mördade en av smugglarna? Det skulle kunna vara det.. Iallafall, man fick vara snabb för att få tag i honom, men tillslut lyckades jag!
 
När jag sedan red tillbaka till Mr K Trout råkade jag först rida till Mr Cod på Moorlands strand.. *Skills!* Haha, jag kom tillrätta tillslut iallafall, och så fick jag 500 JS och en fin medalj av Mr K Trout! Har nu bara två fraktioner kvar att bli beundrad med! :D

Kommentarer
Postat av: Nik

Haha, verkade visst lätt att fiska upp en haj! xD

2013-10-17 @ 14:33:49
URL: http://Nikkisstarworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback