Left 4 Dead 2

Nu har jag suttit och spelat Left 4 Dead 2 med brorsan ett tag. Spelet går ut på att man ska klara sig igenom olika banor, fulla av zombier och så vidare. Tycker det är riktigt kul, och helt klart ett spel i min smak! Har spelat det i cirka ett halvår nu, alltid lika kul!
 
Jag har köpt det på Steam för 20 euro. (Cirka 200 kronor.) Eller jag och jag, min brorsa var snäll och köpte det till mig! :3 Man köper det alltså på internet, och du måste ha skapat ett konto på Steam för att kunna köpa det! Om ni inte tycker om att se på blod och liknande, är detta inget spel för dig.
 
Rekommenderar iallafall detta till er som gillar sådana här spel, ni lär inte bli besvikna! :D

Kommentarer
Postat av: Nichole Starrock

ååååh! my favorite game efter sso! :D

Svar: Oyäää, high five!
Anna Waterdawn

2013-10-28 @ 20:01:48
URL: http://starstablenichole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback