Lite analys om intervjun om Skördebygden

Vi fick ju se en exklusiv intervju om Skördebygden, och vi fick veta att veckan innan kommer vi få uppdrag under en vecka där vi ska laga bron. Själv tycker jag att det låter jättebra, och då slipper man sova över! Vissa har velat och undrat över ifall man sover över, kommer man kunna komma in tidigare då?
 
Jag tror inte det. Om vi får dom på onsdagen veckan innan så tar det en vecka att göra dom, och man är klar på onsdagen. Jag tror alltså att efter själva uppdateringen på onsdagen en vecka efter att uppdragen kom, så kommer man kunna komma in. Det lät lite invecklat, men jag hoppas ni förstod! :)
 
Vi fick även se två bilder, jag ska säga lite vad jag tycker och tänker om dom!
Bild nummer ett. Jag har ingen aning om vad detta kan vara, men vi ser berg och skog, och en väg bakom staketen där borta. Vi ser även en hage med hästar. Jag tror inte de är till salu, utan mer "prydnad", men vem vet? Jag gillar iallafall idén med det, riktigt, riktigt mycket! Det blir mer levande och realistiskt, BRA jobbat SSO.
 
Vi ser även en gammal tant framför ett stenhus, som jag tycker är väldigt fint. Vi ser även en massa pumpor, växter och en skottkärra och några tunnor! Jag undrar var detta ligger och var det kan vara, men jag skulle tippa på att det kanske ligger vid de glömda hedarna? :)
Här ser vi en väderkvarn, murar, växter, buskar, berg och lite annat. Bredvid väderkvarnen ser vi även ett litet hus. Vi ser även någon kvinna framför huset med svart hår, och vi ser bord och stolar. Detta verkar vara ett café med tanke på skylten med kaffekoppen på? Vi ser även en tjej gå runt i röda byxor här. Man ser även en skylt  med en häst på, undra vad det kan vara?
 
Ovanför huset ser vi en stor mur, så jag gissar på att detta ligger utanför Jarlaheims murar. Om ni kollar ovanför den enorma stenen ungefär i mitten av bilden ser man någonting där. Jag undrar verkligen vad det är, men det kanske bara är någon sten eller så? Ovanför skylten med kaffekoppen ser det ut som det står ett litet hus också.
 
Åhå, detta ska bli så spännande! Hela intervjun var fantastisk, och jag längtar så sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Carina Flowerlake

Man Kommer kunna sätta sin häst i hagen! :) De sa ju det, i framtiden. :)Såg inte du det?

Kram Carin och tacksam för svar!

2013-10-14 @ 07:11:35
URL: http://therider.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback