Mina drömhästar på SSO

Detta inlägg önskades av Esmeralda Silverforce, och ni hittar hennes blogg här! :)

Min absoluta drömhäst på SSO? Jadu.. Jag kan inte bara välja en, så det får bli fler, hehe! Det skulle vara Smokie och Góla efter honom, men efter dom då?
 
Jo, det skulle vara en hannoveranare eller en Lusitano. Jag skulle vilja ha en Lusitano, av färgen cremello. En hingst skulle det vara. Han skulle ha lång, tunn, vågig man och svans, och vara runt 160-162 cm i mankhöjd. Han skulle vara en otroligt duktig dressyrhingst som jag haft sedan hans födsel. Jag tänker mig att han har stora, luftiga, graciösa steg. Han skulle även kunna gå i spansk skritt, och utföra svåra dressyr rörelser.
 
Om lusitanon inte skulle komma skulle jag vilja ha en hannoveranare, en apelkastad eller en brunskimmel. Det skulle vara en hopphingst på ca 170 cm, och han skulle vart min sedan hans födsel också.
 
Detta är mina absoluta drömhästar på SSO skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback