Packat och klart inför morgondagen!

Nu har jag packat och städat hela kvällen. Jag har städat i stallet, sopat, mockat och skurat. Ja, allt möjligt. Jag har även mockat transporten och lagt in nytt strö. Jag har packat ner alla kläder och all utrustning i några lådor, och ställt in dom i vår bil. Min familj är nämligen redan här och de ska sova över här så vi åker till Jorvikstallet sent på kvällen sedan.
 
Nej, nu ska jag ta och se om det är något mer som ska fixas. Jag ska även säga hejdå till Tyra och Judy och tacka för att jag fått bo här under detta året! :) Det ska bli lite sorgligt att lämna Vingården bakom oss, men..

Kommentarer
Postat av: Donna Fishstone

Åh!
kommer vi få träffa din andalusier och lipizzan?
nä jag skoja med dig, vet att du rollar:D xD

2013-10-26 @ 13:18:59
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback