Provridit en häst

Igår kväll gick jag över till Paddockön där jag skulle provrida ett sto av rasen Selle Francais. Hon var riktigt fin att rida, lyssnade bra på små hjälper och var pigg och framåt. Hon är tävlingshäst i fälttävlan och är bara 7 år gammal. Då har jag något att arbeta lite med också!
 
Red iallafall i ungefär en halvtimme, tackade sedan ägarna och gick hem. Jag ska köpa den här hästen har jag bestämt med dom, men jag vet inte när bara. Men ni kan räkna med att se detta stoet hos mig i framtiden! :D

Kommentarer
Postat av: Lucy Seadughter

jätte fin häst . ni passar ju i hopp . Hoppas att hon kommer ha det bra hos dig . :)
du verkar ju vara en tävlingsmäniska och då så har jag ett event med tävlingar på gång som man kan anmäla sig till nu . antalet deltagare är begränsad inom vissa av tävlingarna och dett gäller att vara snabb . Du kan ju alltid kolla in vad det är på min blogg / lucy

2013-10-26 @ 13:37:27
URL: http://lucyseadaguter.blogg.se/?tmp=266239
Postat av: Frida longlake

Om det e ok lånar jag en bild för har vunnit en tävling om valfri häst så om det e ok tar jag en bild å skickar så hon vet vilken jag mennar :)

Svar: Nej, tyvärr, du får inte låna dom till det!
Anna Waterdawn

2013-10-27 @ 11:38:01
Postat av: Anonym

Ok

2013-10-27 @ 11:49:02
Postat av: Cassandra Rainnight

Hej jag älskar dig Anna du e bah bäst din röst var gullig när du sa ''FUCK BULLDOZER GÅ OCH DÖÖ'' hahah omg sååååå sööt
MvH Cassi

2013-10-28 @ 19:48:28
Postat av: Madelyn Flowerwright

Ni passar verkligen ihop! :)

Svar: Tack! :?
Anna Waterdawn

2013-10-29 @ 10:44:02
URL: http://loverssohorses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback