Säg hej till Brooke!

Säg hej till min kompis Brooke! Hon är en av mina kompisar som flyttat hit och behövde jobb, så hon erbjöd sig att ta hand om mitt stall ibland, och det kan man ju inte tacka nej till haha. :D Brooke tävlar på hög nivå i fälttävlan, och har därför mycket hästar hemma. Hon bor annars i södra Jorvik med sin familj, men hon kände att hon behövde lite variation, och eftersom vi är så bra vänner så ska hon bo hos mig lite då och då! :)
 
Jag betalar henne iallafall 7 sc per dag, eftersom hon själv tyckte att det räckte. Jag tror hon kommer hjälpa mig runt tre gånger i veckan eller så, så det blir jättebra. Hon jobbar snabbt och effektivt, och tar lite vilopauser och pauser för att läsa ibland. Detta blir lättare för mig då jag inte alltid har tid. Funderar på att låta henne rida Daim ibland. Hon är ju fälttävlanshäst och Brooke är riktigt duktig!

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

Haha på sista bilden så mördar hon typ dig!xD

2013-10-02 @ 20:33:00
Postat av: Emma

Haha, livsfarlig skötare ju! :o Hon är ute efter dina hästar, passa dig! xD

2013-10-03 @ 20:27:19
URL: http://Hawksmith.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback