Svar på frågestunden - Del 1

Mina svar är skrivna i kursiv stil.
 
Från Emma Sweetwood
1. Favorit outfit irl? Vet inte riktigt, men gillar att klä mig i mörka färger! (Nej jag är inte emo eller något sådant!)
2. Djur irl? Två katter och två hästar.
3. bästa klubben du varit med i? Water Roses. ♥
4. Gillar du fotboll irl? Nja...
5. Rider du på riktigt? Självklart, har ridit i 5½ år och har haft häst nästan hela tiden!
6. Gillar du gurka:P JAAA OMG!!
7. Gillar du nåt band/artist? Avril Lavigne och Miley Cyrus gillar jag! c:
8. Justin Bieber/ One direction om du måste välja? No comment.....
9. Favvo häst ras på sso?? Min starthäst och friesern.
10. Morötter?x) Mums.
11. Favorit film Irl? The Hunger Games FFS!!! ♥♥♥
12. Var det svårt att lära sig Blogg.se? Näää.
13. Vad är bäst med SSO?  Allt. :-)
14. Hemstall? Vart? Vingården.
15. Salldasätare?:P Blä.
16. Äru vegeterian? Nooo.
17. Har du gått på nån konsert? Typ.
18. Harry Potter?XD Njaa...
19. har du skåp i skolan irl? Vilken färg isåfall!? Ja, gul.
20. Ritar du ofta?? Ibland när jag känner för det.
21. Vilket är ditt favvo djur.IRL Katt och häst!
22. gillar du Adrian Lux? Who dafuq är det?!
23. Spelar du nåt instrument irl? Ja, tvärflöjt. ^^
24. Choklad älskare??:P ... ♥-♥ JA.
25. Spelar du nåt annat spel också? Ja, Minecraft och typ lite RuneScape, har dock slutat på RS typ!
26. dröm funktion i sso? Vet inte, hagar kanske? Större hemstall? Täcken & grimmor?
27. Läser du ofta? Om det är en bra bok, jaa..
28. Dagdrömmare?:) Ibland.
29. har du kod lås i skolan på ditt skåååp? Nej.
30. Favvo ämne i skolan? Idrott, bild, matte och hemkunskap.
31. 2x3 vad är deeet? 6.
32. vad har du för dator? Hp kanske?
33. Bästa banan på sso. Vingårdsloppet.
34. Hårfärg? Platinablond, både irl och på SSO!
35. Har du använt Google Sketch up? Nej?
36. Vilka bloggar läser du. Snowgaze.blogg.se, moonbell.blogg.se, moonbear.blogg.se, westlake.blogg.se, aliciastarstable.blogg.se, lwinterstorm.blogg.se, monokerus.blogg.se/sso och starstableworld.se!
37. Vad har du för batteri procent på din mobil nuu 89%.
38. När började du spela sso? Januari 2013.
39. Använder du Chorme eller Firefox? Internet Explorer ffs!
40. brukar du se på filmer på Swefilmer?:P Alltid.
41. Favvo godis?? Tuggummi. ❤
42. lyssnar du på musik ofta? Sådär!
43. Gillar du William Sptez Inte så mycket.
44. Snyggaste skor på sso? Svarta LT-stövlarna ftw! :D
45. vad har du för förväntningar kring södra jorvik? Inga särskilda, tycker SSO uppfyllt mina förväntningar av allt vi fått se.
46. vilken häst ras skulle du vilja ha irl? Ingen just nu, jag vill bara ha tillbaka min Smokie. :'(
47. har du en Macbook? Nä.
48. Anser du din blogg som väldigt känd:) Nej, men den har ca 190-220 läsare varje dag, så den räknas väl kanske som en av de största när man tänker efter?
49. Kan du spanska? Nejjj!
50. Vad gör du just nu;P Sitter i biblioteket i skolan och svarar på typ 800 frågor..... :)
51. Ser du på idol? Ja, men bara om jag sitter nere och någon satt igång det på TV.
52. har du haft fiskar? Nej men de är söta!
53. Tycker du om bulldoggar? Jag gillar alla djur. c:
54. har du spelat biljard? Yez.
55. Hjälm/mössa på sso? HJÄÄÄÄÄLM!!
56. har du haft lila hår irl och på sso? Jag har haft pastellrosa IRL så nästan lila, men nej, på SSO har jag tyvärr haft lila, men inte med vilja..
57. Har du sett Sagan om ringen triologin? SJÄLVKLART, BÄST JU!
58. Har du nånsin provat rappa inför folk? Tyvärr, tyvärr..
59. Gillar du pudlar eller tycker du dom är töntiga? Häftiga.
60. favvo låt irl Wrecking Ball med Miley Cyrus och Rock N Roll med Avril Lavigne. :3
61. Använder du Picmonkey Någon gång ibland, inte ofta alls.
62. Max/McDonalds/Frasses? Aldrig ätit på max eller Frasses, så I guess McDonalds..?
63. längtar du hehe eller dör du av längtan till Södra Jorvik??? Längtar, men jag dör inte av det.
64. Har du ask? Aldrig i livet, det är ju för f*n öppen mobbning.
65. gillar du tecknade filmer? Beror på vilken! :)
Från Alessandra Kinglord
Hej har du några husdjur på riktigt? Hej! Ja, två katter och två hästar! ^^
Vad har du för små djur på Sso?  Fyra katter och en kanin.
Vilken är din favorit färg? Grön och blå!
Var är ditt hemstall? Vingården. *-*
Kommer du att byta hemstall när södra jorvik öppnar? Troligtvis! c:
Hur många hästar har du i level 15? Fyra just nu. Har dock sålt två som var i lvl 15. c:
Vilken hästras önskar du fanns på jorvik om du fick välja vilken som helst? Kan inte bara välja en, men hannoveranare, Lusitano, islandshäst, Connemara, russ och welsh!

Kommentarer
Postat av: Tove Riverhill

Håller med dig om ask. Mobbning all the way fy f*n.

2013-10-07 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback