Tankar kring brouppdragen

Jag gillar brouppdragen. Jag är väldigt glad att vi fick laga bron själva, istället för att poof, så var den lagad. Jag tyckte det var en skitbra idé att sätta uppdragen en vecka före själva öppnandet av Skördebygden, då slipper man faktiskt sova över, och då slipper man slösa SC! Plus på det, superbra idé, verkligen.
 
Det man får göra i uppdragen är att lägga plankor på bron, spika, täta bron med fogmassa och hälla i cement i någonting på bron, och så vidare. Det känns verkligen som ett riktigt byggarbete, så jag tycker det är jättebra. Det finns även små ikoner på bron som visar var man ska bygga istället för glitter. Det ser bättre ut och det är lättare att se.
 
Imorgon och på onsdag är sista dagarna vi lagar bron. Vi är så otroligt nära nu. Tänk att vi kommer vara på norra Skördebygden om två dagar!

Kommentarer
Postat av: Donna Fishstone

Hej anna!
Jag missade at göra bro dagliga igår(måndags)
men jag har gjort alla andra dagar,
tror du att jag kommer in imorgon onsdag, eller inte?
Jag e jätteorolig!
//Donna

Svar: Nej det gör du inte.. Du kommer in på torsdag om du glömt en dag!
Anna Waterdawn

2013-10-22 @ 15:50:37
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se
Postat av: Alica Snowgirl

Hej!:)
Ville bara fråga om du kunde göra en video på hur man gör vildhästbuggen och hur man gör tillbaks den till normal men ryttaren på igen!c:
//Alica

Svar: Får tyvärr inte lära ut buggar!
Anna Waterdawn

2013-10-22 @ 19:47:43
Postat av: Alica Snowgirl

Okey men tack endå ;))

2013-10-23 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback