Tårta

Är i stallet atm och har nyss ridit.. Vi red inte på våra egna idag utan en av ridskolans hästar, valacken Mergur.
 
Vi hade balansträning. Vår ridlärare longerade mig och Lisa, en och en. Kan ni gissa vem som trillade av? Jo, jag...Såklart. :$ Men det var tydligen en snygg avramling, jag hängde kvar en stund och höll i mig i schabraket. (Vi red barbacka.) Sedan trillade jag av och landade på kanten av västen, på höften. BLÅMÄRKE HERE I COME!!
 
Bjuder på en vacker bild på Góla som jag tog igår i måndags! c:

Kommentarer
Postat av: Felicia Greenhill

Dauntless cake 8D (Divergent fan lol) x)

2013-10-11 @ 14:49:38
URL: http://feliciagreenhill.blogg.se
Postat av: Diana Flowerpie

Är det en islandshäst? Min syster har ridit en häst som hette så nämligen!

Svar: Ja det är en islandshäst ^^
Anna Waterdawn

2013-10-13 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback