Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v42

Vad tror du händer?
Jag tror vi får uppdrag till att laga bron vid Nilmers Högland, så vi kommer in i Skördebygden nästa vecka! Jag tror vi kanske får lite utrustning och/eller kläder, det var längesen vi fick det.
 
Vad hoppas du händer?
Jag hoppas på uppdrag till att laga bron vid Nilmers Högland, ännu mer info om Skördebygden och Lipizzaner! Fast ändå hade det vart bra om de väntade lite med Lipizzanerna. Och självklart en "dölja andra spelare-funktion"!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Starheart

Jag hoppas på att det ska komma uppdrag om att laga bron eller nått. Så jag hoppas på kläder, inte hästar iaf, tycker det räcker dom som vi har, det skulle passa nästa vecka lippizzaner! ^^

2013-10-16 @ 11:27:54
URL: http://LOVISASTARHEART.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback