Vänligt inställd med G.E.D.

Idag blev jag vänligt inställd med G.E.D. Jarlaheimskontoret! Tog ett tag att bli det, och jag förstår inte varför man får 17 ryktespoäng för varje uppdrag? Isåfall hade det varit bättre med antingen 15 eller 20.
 
Fick iallafall bli Ms Drake's assistent, det första jag skulle göra var att lämna ett hemligstämplat brev till någon. Istället tog jag med det till Herman och där stod saker man inte skulle vilja veta om Skördebygdens framtid..
 
Man fick 100 XP för det uppdraget, och jag hade 110 XP till lvl 15. Så just nu har jag 10 XP till lvl 15, och det känns väl inte så jättebra att vara så nära men ändå så långt borta, med tanke på att vi vet inte när vi kommer få mer uppdrag.
Uppdragen tog iallafall slut sen, så nu har jag inget mer att göra, förutom att bygga rykten, levla å så! :)

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag är också 10 xp från level 15.... så jävla surt.......... (< är på punkthumör.)

Svar: SSO doesn't like us today
Anna Waterdawn

2013-10-31 @ 12:18:05
URL: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: Haley (Harley ehehehe )

eftersom jag är på level 15 så får jag väl sikta på level 16 nu då antar jag, ehe bara 3 fjärdedelar kvar -_-

2013-11-03 @ 01:18:49
URL: http://ssohaley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback