Andalusier filer hittade!

Nu har man hittat andalusier filer i SSO filerna, och jag är så glad. Var själv och kollade och där var dom.. Enligt filerna kommer vi få en grå, en vit och en brun andalusier. Jag hoppas att det är gråskimmel och brunskimmel, det är finare på dom.
Men det var inte detta som fångade min uppmärksamhet mest av allt.. Jag sökte sedan på "Horse2Body" och då kommer dessa filer och frieserfilerna upp. Mina tankar är då, eftersom friesrarna är speciella och annorlunda, kanske det är så att andalusierna också blir speciella? Bara en tanke, kan ha helt fel, men det känns faktiskt möjligt!
Vad tror ni?!

Kommentarer
Postat av: Sally westforce

Det kan vara så ;)

2013-09-28 @ 17:41:32
Postat av: Anonym

spoilare alla ksk nt vill beta vilka färger vi får -.-

Svar: Tyvärr, men du borde ha slutat läsa! c:
Anna Waterdawn

2013-09-28 @ 21:11:20
Postat av: Scarlett Silverwood

Jag tycker du borde sätta spoilerskylt, och att öppet visa upp något som sso säkert inte vill att man spoilar om, det känns inte helt ok. No hate, bara min åsikt!

Svar: Det är inte bara jag som skrivit om detta, dessutom visste vi att andalusierna skulle komma, så det är liksom ingen hemlighet! ^^
Anna Waterdawn

2013-09-29 @ 11:24:09
URL: http://olivojsen.bloggplatsen.se
Postat av: Alice silverberg

Du vet att det kommit filer för shagya-arab och holsteiner(tror ja det va) och sen nån mer ras

Svar: Yes :3
Anna Waterdawn

2013-09-30 @ 15:31:43
URL: http://aliceochagnesssoliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback