Åsikter om frisyrerna i SBB - Del 1:1

Jag tänkte att jag ska skriva min åsikt om varenda frisyr och varje sorts smink på SSO, så jag har en del åsikter att skriva om. Det blir kul!

Idag börjar jag då med frisyrerna i SGB, men bara en typ av frisyr i ena affären. Alltså del 1:1! :)

Det bruna. Tycker det är väldigt enkelt och fint, och passar till det mesta. Det orangeröda är väl lite sisådär. Gillar inte färgen så mycket, men annars helt okej! Det blonda är väldigt vanligt, matchar till många olika kläder på grund av dess färg. Det svarta är det samma sak med, det matchar bra, och jag tycker det är väldigt fint. Det rosa kan vara svårt att matcha, eftersom allting inte passar rosa. Annars är det sött, men inget jag skulle vilja ha. Det brunslingade gillar jag faktiskt inte ett dugg. Tycker det är ganska fult, och skulle nog aldrig få för mig att köpa det! Det platinablonda/vita är så sjukt fint, haft detta flera gånger, och jag älskar det! Kan ju bero på att jag har platinablont irl också. ;) Det var vad jag tyckte om denna frisyren och dess färger. Mobba inte mitt smink, det försvinner på söndag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback