Dagens planer!

Först och främst, så är jag i skolan när ni läser detta. Usch hahaha. :( Men efter skolan, så tar jag bussen och åker till stallet. Båda hästarna ska vila, men jag tänkte rykta och sköta om båda. Kom nyss på, nu när jag skriver detta. Mina ryktsaker är hemma, hur fasen ska jag få dom till stallet.. Mamma kanske kan lämna dom hihi. Efter det så ska jag iallafall hem, och jag har fixat tidsinställda åt er. Sedan när jag kommer hem ska jag väl bara ta det lugnt.. Räknar med att jag är hemma framåt halv sex, sex. :D Så idag kommer det bara vara tidsinställda inlägg. ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa Winterstorm

Jag kommer nog till stallet, så du slipper rykta båda ;)

2013-09-02 @ 12:46:15
URL: http://frostmane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback