Excuse meee

Vart och ridit IRL, är sjukt trött efter att ha haft idrott, sedan ridit och sedan tränat när jag kommer hem.. Det är mina torsdagar det! Lol. Iallafall, imorgon blir det bättre uppdatering på eftermiddagen, ska fixa tidsinställda då jag ska till stan och äta imorgon.
 
Ni får ha det så bra så länge, och tack för att ni fortfarande besöker min blogg trots den kassa uppdateringen under skoldagarna haha. Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Hannah Montana, kanske är jag lite barnslig trots jag är 14 år, men det är sjukt, sjukt bra! ♥
 
Arkivbild (Omg mitt vita hår!! *Gråter inombords*)

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

Oh snygging du har tillbaks ditt hår c;

2013-09-20 @ 06:38:01
Postat av: Alica Snowgirl

Eller juste nej men snart ;DD

2013-09-20 @ 06:38:43
Postat av: Donna Fishstone

Jag tittar oxå på Hannah montana...:3
:D

2013-09-20 @ 15:20:52
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se
Postat av: Donna Fishstone

Jag tittar oxå på Hannah montana...:3
:D

2013-09-20 @ 15:20:52
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback