Góla & Ljúfur

Fotade två bilder jag tyckte blev riktigt fina när jag och Lisa red ut i lördags. Snart ska ju hon å jag ut på tävlingsbanan igen, 20e oktober är det tävling och jag funderar på V5 (fyrgång) och tregång, eller V5, tregång och T8. (Töltgren) ;)
 
Det regnade iallafall lite lätt när vi red ut, och när vi kommit ut från den 2km långa galoppsträckan såg vi en regnbåge, och jag kunde inte låta bli att fota den. Min älskade Góla på 22 år har även blivit ett paket med krut nu. Puuuh, hon är mycket piggare än förut.
 
Har jag berättat för er att Góla nästan var omöjlig att trava förut? ;) När vi köpte henne i juli började jag träna hennes trav och har gjort det i ungefär varje ridpass och uteritt, och hon travar så fort man ber om det nu. Kan knappt släppa på tyglarna i tölten utan att hon vill trava. Duktiga tjejen!
 
Vill ni att jag fortsätter skriva sådana här inlägg, lite om mitt IRL liv och mina hästar? :)

Kommentarer
Postat av: Bianca Riverforest

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 👌❤💖💞💕😏💗❤❤

2013-09-30 @ 14:39:03
Postat av: Alexandra Mistdawn

Ja, jag tycker du ska lägga upp mer irl bilder, osv. :)

2013-09-30 @ 15:05:43
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Sandy S

Ja,Det är kul att se lite vad du gör med dina hästar irl och så ;)

2013-09-30 @ 16:31:37
Postat av: Helena Silverwater

(håper du forstår norsk) heldige du :) De hodelagene er andreledels enn det vi har i de stallene jeg går i :)

Svar: Förstod lite haha :D
Anna Waterdawn

2013-09-30 @ 19:43:56
URL: http://Helena12SW.blogg.no
Postat av: Evelyn Moonnight

Yay :D du har islandshästar :) har också två st min egen Glùmur och min storasysters häst Glaedir

Svar: Aww! :D
Anna Waterdawn

2013-09-30 @ 21:00:50
Postat av: Helena Silverwater

(en gang til, men på svensk nå) lucky you :) huvudet lagener är annorlunda än vad vi har i stallet jag går in :)

Svar: Jaha, nu förstår jag haha :D är inte så bra på norska, även fast det är likt svenskan haha ;) Ska även fixa översättning till bloggen igen, så kanske det underlättar för dig? :D
Anna Waterdawn

2013-09-30 @ 22:10:03
URL: http://Helena12SW.blogg.no
Postat av: Zoe Deerdawn

Aw, jag fyller år 20e oktober ^w^

2013-10-01 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback