Gömma sig för uppdateringen och ha panik i global

På onsdagar när spelservern stänger ner finns de alltid en massa människor som ska gömma sig i hemstallen, cirkusen och i de olika ladorna och en massa annat för att få vara online i ett par ynka minuter till. Om jag får säga mina åsikter kring det, så tycker jag det är fruktansvärt onödigt. Ju fortare man loggar ut, desto snabbare kan de börja med uppdateringen.
 
Sedan att folk skriker och skriker i global, det gör mig galen. Det man oftast ser är "VI KOMMER DÖ" "JORVIK GÅR UNDER" "SPRING FÖR ERA LIV" och så vidare. I många fall är det de yngre spelarna som fjantar sig med det.
 
Jag tycker att både detta och att gömma sig för uppdateringen är så sjukt onödigt, bara logga ut och sluta skrik i globala, för folk tröttnar på det till slut. :)
 
Vad tycker ni om detta?

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Moonnight

Aldrig tänk på det, brukar inte va hemma när onsdagsuppdateringen börjar så har aldrig stött på det. Men det är nog sant, kan man inte bara logga ut och strunta i det liksom, de gör ju inget vettigt under tiden som de är kvar, och de förstör bara för SSO teamet att börja med uppdateringen som du sa, inte tänkt på det alls, men en väldigt bra poäng, det här inlägget borde spridas vidare så ännu fler får läsa, så de inser hur dumt det är! ;)

2013-09-21 @ 20:26:46
Postat av: Cecilia Gladefield

Håller med. Är tråkigt att de förstör för alla genom att göra det svårare för SSO teamet med uppdateringarna så att det tar så mycket längre tid :/

2013-09-21 @ 20:57:22
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Zoe Deerdawn

Jag gjorde så förut, men har slutat med det sen en tid tillbaka för insåg hur löjligt det va :)

2013-09-21 @ 21:09:19
Postat av: Zoe Yellowtree

Men man måste ju få ha lite kul ibland man måste inte bara vara en som håller tyst och inte kan gjöra något kul

Svar: Jaha, så det är kul att skapa kaos i global och gömma sig för uppdateringen och förstöra för SSO? Ja, då vet jag vad du tycker är roligt. :)
Anna Waterdawn

2013-09-22 @ 11:48:30
Postat av: Adrienna Darkbell

Jag brukar inte gömma mig, men ibland nån gång har jag vandrat omkring tills jag blir utslängd. Men hela globalchatten gör mig galen, hate it ;_;

2013-09-22 @ 12:23:37
URL: http://adriennadarkbell.blogg.se
Postat av: Carina Flowerlake

Åh exakt samma här! :( De går rund och skriker. De gömmer sig ofta i Jespers gamla hus eller källaren i Vingården. Ungdomar som inte lärt sig ännu? :/

2013-09-22 @ 20:09:11
URL: http://starstablecarina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback