Hey

Hej på er! :) Jag vet att det varit dålig bloggning under veckan, men jag är trött efter skolan och jag orkar knappt ta hand om mina hästar, fiska & stänga sprickor, så det får ni ha överseende över! :]
 
För övrigt så slutar jag om en kvart nu, och är hemma till ungefär 13.00, älskar fredagar! Imorse gjorde vi köttbullar/pannbiffar på hemkunskapen, våra köttbullar blev lite missbildade, men gott vare och då kunde jag skita i å äta pumpasoppa potatis & purjolökssoppa i matsalen.. >.<
 
Kanske inte är så jättekul att läsa om mitt IRL liv, men har inget bättre att blogga om just nu, vi ses senare! ^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Faktum är att jag tycker det är intressant att se på starstable bloggar, när dessa personer bloggar om sitt liv. Så det varierar lite, även fast det är en ssoblogg. :)

2013-09-27 @ 13:45:55
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Donna Fishstone

Jag tcker som Alexandra:D

2013-09-27 @ 19:02:41
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback