Hiss/Diss - Moorlandstallet

I detta inlägget av "Hiss/Diss", så tänkte jag hissa & dissa saker med Moorland stallet.
 
Hiss:
* Affärer i närheten
* Nära till championat
* Fina ridvägar
* Nära till lopp
 
Diss:
* Ständigt i rörelse
* Ingen riktig paddock
 
Jag gillar inte riktigt att det är så mycket folk där hela tiden, jag tycker det är skönare när man är lite mindre. Men det har väl de flesta olika åsikter om. Jag gillar att man har nära till affärer, ett championat och tre olika lopp. Ridvägarna är fina, men en diss på att det inte finns någon riktig paddock. Det enda som finns är en paddock med en massa saker i, och ett ställe med några cavaletti bommar. Tycker det borde finnas en riktig paddock vid varje hemstall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback