Hur jag träffade Amanda Lightfield

Personen som ville att jag skulle skriva detta inlägget är Nellie Silverbell och ni hittar hennes blogg här!

Detta var en bra rubrik, detta blir kul att skriva om, vet dock inte om jag kan skriva det så långt, men iallafall hihi.
 
Det var en dag i mars 2013, den 14e, dagen då klubben Frost Rainbows skapades. Jag var klubblös och ryktades om att Amanda då startat upp en klubb vid namn Frost Rainbows. Jag mejlade Amanda och frågade om jag fick gå med, och det fick jag om hon skulle ha kvar klubben.
 
Senare den dagen gick jag med i Frost Rainbows, jag kände ingen, men jag började känna mig hemma ganska direkt.
 
Efter ett tag lärde jag känna Manda, och det var på detta sättet som jag träffade henne. Nu är hon en av mina närmsta vänner, och jag älskar henne, oavsett vad. ♥
 
Om ni är coola besöker ni hennes blogg här.

Kommentarer
Postat av: nellie silverbell

nice historia :D

2013-09-09 @ 18:24:57
URL: http://NellieSilverbell.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback