Sammanfattning av ponnyuppdragen

Ponnyuppdragen? Ja, de var bra. Tyckte de var roliga och lagom långa.
 
MEN, nu måste jag få säga min åsikt. Jag tyckte att det var otroligt dåligt att bara de med ponny kunde göra loppet och sedan fortsätta med uppdragen. De som inte hade någon ponny kunde inte göra loppet, och kunde därför inte gå vidare. Uppdragen gav spelarna XP, så då känner man sig tvingad att köpa en ponny = Ett sätt att tjäna pengar för SSO. Tycker iallafall att det var väldigt dåligt att man måste ha en ponny för att kunna göra alla uppdragen.
 
Annars så var uppdragen bra, och jag gillade loppet, det var mysigt med härlig musik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback