Snart... Jul/vinterdesign?

Jag ska snart påbörja en jul/vinterdesign. Den kommer att komma upp den 1a december, för då är det vinter, och det närmar sig julafton! Funderar då på att ha designen hela vintern, och sedan kommer jag med en ny, fräsch vårdesign.
 
Längtar verkligen till vintern nu.. Julafton, nyår, jullov! Ja ni vet, bara lata sig, äta en massa god mat och allt sådant. Gud vad jag längtar! Höstlovet längtar jag också till, skönt att ta en paus från skolan i en vecka sådär, det gillar vi. ;)
 
Tillbaka till designen. Färgtemat jag funderat på är... MÖRKGRÖÖÖN! Mörkgrön tycker jag påminner om vintern, och då tänker jag på granar. Så bloggen kommer bli mörkgrön den 1a december, jag längtar. Funderar dock på att göra en tillfällig header till den, och sedan vänta tills snön faller? Föredrar lite mer vintriga bilder, eftersom allt ser så somrigt och glatt ut på SSO just nu.
 
Har ni några tips på hur jag ska göra den? Den ska vara mörkgrön, men jag vill ändå göra den speciell, om ni förstår vad jag menar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback