Tips på championat

Personen som ville att jag skulle skriva detta inlägget är Emilia Braveheart och ni hittar hennes blogg här!

Arkivbild.
Jag tänkte berätta mina championat tips för er, eftersom det var ett önskat inlägg.
 
* Kavla upp ärmarna om du har en långärmad tröja. Det hjälper iallafall mig med koncentrationen och jag har inget i vägen.
* Igga folk om det stör dig. Då kör du "ensam" och slipper känna dig stressad. (Jag iggar inte folk.)
* Rid så rakt du kan, om du svänger, går det långsammare... = Sämre placering.
* Sväng lite i starten. Du kommer iväg snabbare.
* Spela med datormus. Det är mycket lättare än att du ska sitta med en laptop och vrida skärmen med den där.. Fyrkantiga saken.
* Ta snäva svängar. Inte alltför snäva bara, då är du körd. ;)
* TA GENVÄGAR. Annars är du också ganska körd om du satsar på guld!
* Lyssna på musik. Jag brukar lyssna med väldigt hög volym på låtar som ger mig adrenalin. Det känns som det går snabbare, och jag tycker det går bättre!
 
Det finns även en bugg man kan använda för att hamna LÄNGRE fram än alla andra i starten, jag använder den inte, och jag tänker dels inte heller berätta hur man gör den för de som inte vet. För jag tolkar det som fusk, att man utnyttjar en bugg för att få en bättre start än alla andra!
 
Jag tror detta var allt, men bara för att ni gör allt som står här, behöver det inte betyda att ni kommer vinna. (Om ni fick för er det.) Det beror väldigt mycket på de andra spelarna i din grupp, och hur bra/dålig din dator är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback