Vad hände med hästraslistan?

Ja, vad hände med den där listan egentligen? De sa att det var de raserna som skulle komma ut härnäst, men vi har fått Frieserhästar och ponnyer. Det kommer nästan bara ponnyer nu, och just Jorvikiska ponnyer. Visst, de är gulliga, men jag börjar bli trött på att vi får ännu fler ponnyer som hästras. (Även fast det bara hänt två gånger, så är det lite surt att det inte kunde komma någon annan hästras förra veckan.) Jag skulle vilja att de gjorde klart den där listan, de har Andalusier, Lipizzaner, Westfalisk häst och Selle Francais kvar.
 
Men mina tankar säger mig, att de kommer göra något speciellt med dessa hästraser. Eller ja, iallafall Andalusiern. Jag vill att den ska sticka ut ur mängden, med en smäcker kropp och lång, tunn, vågig man och svans. Som de flesta säkert redan förstått har jag suktat efter Andalusiern och Lipizzanern i ungefär ett halvår.
 
Kommer de släppa dessa fyra sista raser, eller struntar dom bara i det? (Hoppas på första alternativet..)
 
Arkivbild.

Kommentarer
Postat av: emmy :D

Detta e vad jag tror :)
Att en del av dem kanske är i jorvikstallet osv i södra jorvik ;) så den kanske kommer ut när södra jorvik kommer ut :) men ändå så tänker jag likadant som dig :O för ngn ras borde det komma xD
/emmy :D

2013-09-25 @ 18:49:23
Postat av: Cecilia Gladefield

Hoppas också att de raserna de lovat kommer komma med södra jorvik :D
Samt så önskar jag att den westfaliska hästen liknar Justins häst i typen för då skulle den va annorlunda och jag tycker hans häst är så söt :P <3

2013-09-26 @ 10:06:47
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Vendela Moonlake

Det har kommit Andalusier filer i SSO filerna och där avslöjas det även att dom kommer vara bruna, vita och gråa! :D Om filerna är rätt såklart :) Så dom är nog påväg ^^

Svar: Åhå det visste jag inte, tackar för informationen hihi! :D
Anna Waterdawn

2013-09-26 @ 16:23:19
Postat av: Vendela Moonlake

Haha varsågod :)

2013-09-28 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback