Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v39

Vad tror du händer?
Hästraser kan man ju utesluta.. Eftersom det kommer ponnyer varje eviga månad, istället för andra hästraser. Börjar bli trött på att det bara kommer ponnyer, vad hände med den där listan egentligen? Annars så har jag ingen aning, men jag tror att jag kanske kan tro att ett releasedatum till södra Jorvik kommer komma.
 
Vad hoppas du händer?
Releasedatum till södra Jorvik, andalusier och lipizzaner, svart westernträns och hopp & dressyr utrustning. Det hade varit nice, och jag kommer nog skriva detta varje gång under denna rubriken, eftersom det är vad jag verkligen vill ska komma just nu, vill faktiskt inte ha något annat! :)

Kommentarer
Postat av: Rose Greenhill

Vad som helst relaterat till Södra Jorvik och att kunna sälja/göra korv av sin starthäst :D

2013-09-25 @ 09:56:59
Postat av: Nichole Starrock

med tanke på att de har haft sso hemsidan stängd 2 timmar och när den öppnar är servern nere pga onsdags uppdatering känns det som att det ska komma något stort.. men eftersom att jag nästan alltid har fel när det gäller vad som ska komma ska man nog inte hoppas för mycket denna gång.. kanske har de fixat till det sista på södra jorvik nu denna morgon eller kanske kan de öpnna det nu! vem vet? ok känner att denna komentar blev helt osammanhängande men jag känner hur alla tänkar fladdrar i skallen nu med tanke på att sidan har vert nere! c: (Är hemma så jag har sett själv att den har vart nere) :D

Svar: Haha ja, de brukar inte ha själva sidan nere så ofta. Så som du sa, det kanske är något stort? ;) ...Eller iallafall ett releasedatum till södra Jorvik, lol. :$
Anna Waterdawn

2013-09-25 @ 10:43:36
Postat av: Esme Silverforce

Fast att det "bara" kommer ponnyer kan jag inte hålla med om, det har ju bara hänt två gånger :P

Svar: Jo, men det är lite surt att det inte kom någon annan hästras istället för att det skulle komma ponnyer igen:)
Anna Waterdawn

2013-09-25 @ 11:34:45
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: Rachel Goldburg

jag hoppas att v. 40 så kanske det kommer att man kan spela SSO på en Macintosh (stavning?) Kanske hoppas förmycket, men man vet aldrig! :D Eller södra jorvik;)

2013-09-28 @ 13:43:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback