Väder på SSO

Jag vet att jag skrivit om detta förut, men då skrev jag inte så mycket, så jag skriver lite mer denna gången.
 
Jag tycker att det borde finnas väder på SSO, och det tycker många. Jag menar, jag hade tyckt det hade varit mycket mer realistiskt ifall det kunde regna, vara mulet och blåsigt. Även stormar och snöstormar hade varit kul, ja och snö då också.
 
Men om man vill ta fina bilder i solen, och det regnar? Då kanske det kan finnas en funktion, så man kan "stänga av" vädret. Då hade det funnits en lösning till det. Det hade även kunnat finnas en väderprognos för hela veckan, så vet man vilka dagar det är bra väder, och vilka som är dåligt.
 
Väder är någonting jag verkligen skulle vilja att det fanns på SSO. Det är faktiskt lite tråkigt med bara sol hela, hela tiden. ;)

Kommentarer
Postat av: Aleksandra Goldstorm

Det tycker jag med! Jag har skickat det till sso! Det skulle va jätte kul!:D

2013-09-26 @ 13:29:38
Postat av: Zoe Yellowtree

jaha JUST den dagen då man ska få sc så ska sidan dö av något slag ;_; :l

2013-09-26 @ 16:58:08
Postat av: wilma weststone

håller med! har skrivit till support om det många gånger så jag hoppas det fixas! Men isåfall tycker inte jag man ska kunna stänga av vädret. asså väder är ju väder, det går inte att ändra på. om man ska fota en solig bild får man helt enkelt titta på prognosen och göra det den dan då det är sol. det skulle vara mer realistiskt då tycker jag :)

2013-09-26 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback